اطلاعات خرید
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
تمامی محصولاتی که برای خریداران ارسال میشود قبل از ارسال تست میشوند . با وجود تست در صورتی که هر کدام از محصولات کار نکنند یا در مدت 7 روز پس از دریافت محصول دچار مشکل شوند بانه جانبی محصول را پس خواهد گرفت در صورتی که میخواهید از گارانتی استفاده کنید حتما از طریق برگه تماس با ما با پشتیبانی در ارتباط باشید
اطلاعات پرداخت
بله . شما پس از پسند کردن محصول مورد نظر اقدام به خرید محصول میکنید و پس از تایید کردن خرید محصول به درگاه بانکی منتقل میشوید و پس از پرداخت موفقیت آمیز سفارش شما تکمیل و فرایند خرید محصول از زمان سفارش تا تحویل به پست از طریق sms به اطلاع شما خواهد رسید.
لیست علاقه مندی ها شامل محصولاتی است که در گذشته مورد پسند شما بوده اند برای مدیریت لیست محصولات مورد علاقتون وارد حساب کاربری خود شوید.
بانه جانبی به مدت یک هفته تمامی محصولات خود را از جهت تست گارانتی میکنند و اگر محصولی دارای گارانتی تخصصی باشد تا پایان تاریخ گارانتی محصولات خود را تضمین میکند. در صورتی که میخواهید از گارانتی استفاده کنید میتوانید از طریق برگه تماس با ما با پشتیبانی در ارتباط باشید.
بله . تا زمانی که پیامک مربوط به تحویل محصول به اداره پست یا باربری را دریافت نکردید میتوانید سفارش خود را لغو یا تغییر دهید.